Wednesday, February 3, 2010

My D.I.Y...to them!

 

Ok...dari balance invitation to aku buat tq tag....yelah dari simpan tak buat apa , at least ada jugak hasilnya...simple je..potong-potong..gam-gam..cantum-cantum tampal-tampal ..

  


Yeay dah siap!!!

 

Haa..yang ni paling senang ..letak reben..cucuk jarum ..siapppp!!! Sweet takkk! ngee..ngee.

 

Untuk tindak mengecewakan rakan2 yng tak dapat hadir masa kenduri aku tu..yang nak sangat rasa telur merah tu..aku buat jugak ...tapi sikit je lah ..

  
dah kering ..letak dalam baldi cute aku tuh...hehe

  
kerepek masih ad lagi///


hurm..bekas ni memang limited..so bertuah siapa yang dapat..dalam tu aku letak fererror roche(betul tak eja nih..huk..) * Sori pic isi dalam lupa nak ambik.

 

 Pastu masukkan kesemuanya kedalam paper beg seperti ini...hehe!!

No comments:

Post a Comment