Sunday, November 8, 2009

Ahhhhh...gemokkk...tensennnnn!!!!!

Baru-baru ni..aku dah agak ,berat badan aku ni mesti bertambah..gara-gara balik dari shooting .maklumlah  time shooting makan mewah..keje pun penat...jadi asyik nak makaaaaaaannnn jer....

tapi semalam betul2 buat aku tobat...huhu,badan dah naik sampai 4 kg ...waaa..waaa.tambah..meluluhkan jiwa raga ku ini..bila semua baju yang aku cube kat butik Rins Suzana..tu wat aku tahan nafass sedalam-dalamnyer...


Bile tengok pic yang En.Tunang amik tu..wat aku nak pengsan...arghhhhh.!




 

 

 

 

 


Yep..aku tak leh main-main lagi!

aku dah kene seriussss nih...hari besar makin dekat ..aku plak makin tembammm!!!


arghhhhh...tensennn..tensenn...


aku mesti slim down ,aku mesti kawal nafsu makan ..aku mesti rajin g gym...makkkkkk aku tensennnnnn!!!!!!

No comments:

Post a Comment