Sunday, September 13, 2009

The Huntings Continue!

'Hunting travel'dari ke Shah Alam terus ke Kajang...walaupun we can just book online,tapi lebih baik rasanya pergi sendiri,yelah nak kene tengok material card dan sebagainya.
Actually,aku dah choose design bila aku surf website jentayu design ni,tapi Tokey kedai cakap, we all leh design ikut suker,tapi guna material and design yang dia ada.Kira cam Mix & Match laa..
Haa..pening gak ,memikirkan susun atur and reka letak design ,nasib baik ada ChekGu kat sebelah...hehe
harap-harap dah siap nanti cantiklah dan lain sikit dari yang asal.Bercerita pasal harga
pulak,design yang lebih kurang macam kat bawah ni,harganya RM1.20 x 1000,...

aku suker sangat designnyer..kalao korang nak tengok pakej dan design kad lain bolehlah ke http//:www.thekadkawin.com,promote sket ek Abg Mi..hehe.
We all decide guna kad yang sama di majlis kedua-dua belah pihak ,so tarikh ,alamat dan map keduanya di letakkan sekali..save cost beb!

yang bestnyer, design yang telah siap akan di emailkan kepada costumer untuk confirmation or jika ada sebarang penambahan ,bak kata Abg Mi Si Tokey kedai:
"Kami tak akan print selagi customer tak puas hati "

-so akan ada first cut..second cutlah gamaknyer... (teringat Jaya n Bonni dan pre-shoot script yg lom aku hantar lagi ..hahaha).

ok segalanya sejam kemudian dan apalagi berdesuplah den ke ke Nilai Tiga,(dah dekat kan...hihi)
Malangnya tak banyak yang dapat di beli di sana ..hanya sempat survey sikit dan mencuci mata,kerana masa pun tak mengizinkan sangat ,tepat kul 4 we drove back to Shah Alam .
However ,aku dapat sesuatu yang sangat aku suker...Alaahai Comelnyer!!!!
Jauh-jauh pegi ,rupanya kat Shah Alam pun ada ,aku jumpa ni kat PKNS ,harga 3 RM10,= 3.34sen (agak mahal gak ..)tapi suker punyer pasal aku pujuk autie kedai tu jual murah sikit..hurmm dapatlah RM2.90..so aku just beli 50 bijik je..nak bagi kawan-kawan yang istimewa,cukup kot?
*******************************************************

1 comment: