Saturday, July 25, 2009

Counting Days!


Misi aku taklah sehebat 'LadyNoe' (Misi 5 April),namun aku akui, aku juga menuju kearah yang sama.Sekarang ni terasa cepat benar masa berlalu...namun aku masih tidak menetapkan tarikh 'hari besar' itu,segalanya kerana aku sibuk dengan karier ...tak banyak masa untuk survey barang kawen...malah nak jumpa 'Encik Tunang' pun aku takde masa...
Jadi kita orang decide taknak terkejar-kejar,just 'go with the flow',barang kami beli sikit-sikit..maklumlah gaji aku dan Encik Tunang pun bukanlah besar ..jadi kami sangat berpada-pada ketika berbelanja...
Tapi aku setuju dengan 'LadyNoe',bagi aku tak perlu wedding planner segala ,walaupun aku bz, aku tetap dengan impian ,untuk mengatur sendiri persiapan hari bahagiku itu...
Sebab itu, aku takkan melepaskan peluang ,untuk shopping dan survey barang kawen waktu aku outstation ..dan best sekali bila ada teman-teman yang sudi membeli barang kawen aku tu ketika mereka shooting overseas(terima kasih semua..hehe)!
Aku rasa ,cukuplah dulu untuk entry pertama 'misi' ku ini,nanti aku aku uploadkan gambar2 barang-barang yang udah di beli,aku harap ada yang sudi memberikan tips dan berkongsi cerita tentang 'Misi Mengejar Hari Bahagia ini ! Adios

No comments:

Post a Comment