Monday, July 27, 2009

Aku dan 'Encik Tunang'

Encik.Tunang ,banyak menyerahkan segalanya kepada aku, konsep ,warna,semuanyanya aku yang yang tentukan ,hehe..bukan bermakna En. Tunang ni tak mahu ambil tahu,cuma katanya dia bimbang kalau2 dia beli tak sama dengan gaya yang aku inginkan ...Dia tahu bertapa majlis ini amat bermakna untuk ku , dia juga tahu inilah impian aku sejak dulu ....oleh kerana jarak dan masa memisahkan kami,kawan kawan satu ofis jelah peneman aku bila nak jejalan 'survey' barang kawen aku ni..thanks fren hehe.

Dalam sebulan , paling kurang sekali kami akan berjumpa dan masa itu jugaklah kami beli hantaran ,kain dan dsb..sedihkan..huhu

Buat pengetahuan korang ,aku dan 'Encik Tunang' dan berkawan ni dah dekat 8 tahun, bercinta dah dekat 5 tahun,bertunang plak baru setahun.

En. Tunang merupakan kawan baik aku ,masa aku di Uitm dulu, awek dia pun aku yang carikan ..hehe.Dia pun penah gak kenalkan kawan dia kat aku,tapi aku palak tak minat dengan kawan dia tu...(kesian dia..maaflah cinta tak boleh di paksa)

Jadi kami terpisah dan membawa haluan masing-masing ,samapailah surat tawaran sambung degree menemukan kami sekali lagi...

Jadi dari situlah ceritanye yeop!

No comments:

Post a Comment