Thursday, March 6, 2014

Aku belum MATI!!

Kata sahabat aku , puan Nora...
"Fiha paling lama tak update blog"!...hahahahahaha

Ok ni entry pertama aku untuk tahun ini (harapnya ia bukanlah yang terakhir) hehehe

Ramai yang bising bila aku tidak lagi berkongsi entry bersama-sahabat di alam maya ini ..dengan alasan  saya buzy dengan anak-anak,  bisnes dan , kerja , facebooking..hehe..maafla , jemari ini mungkin sudah kaku dan keras nak menaip post-post ,walaupun ceritanya hanyalah bersifat ala-ala gosip retis semata..hehe

baiklah  akanku cuba lembutkan semula jemari dan ,menyusun ayat dalam blog ini dan kembali aktif mengarang dan bercerita ..

Moga-moga tiada yang beranggapan saya ini sudah TIADA atau wujud lagi di dunia MAYA ini...hehe

Ok untuk permulaan pertama ini , jom kita berhibur ...rase nak joget-joget plak!!!
hahaha

I'M ALIVE !!









No comments:

Post a Comment