Sunday, August 9, 2009

He said..the song is for me...




Lagu ini dinyanyikan oleh EnCik Tunang aka ChekGu pada dinner guru-guru di Kuantan Pahang.


He gives me this video ..i said,apalah cemeramen ni ,tak leh cari angle yang dekat sikit ker,gelap plak tu,lighting tak cukup ker...


He then laughed..and starred at me...and said,"the song is for u baby"...and i stop mumbling ,quickly give him a kiss and hug him hardly...




actually I was so touch..dulu masa belajar,aku suka sangat lagu ni..dan nyanyikan untuk dia...dia kata "Lagu apa Yin nyanyi nie,Ayang tak pahamlah"..haha "tak paham sudah ,Yin nak nyanyi jugak" ,masa baru belajar nyanyi lagu ni,ke mana-mana saja aku akan nyanyi,dalam kelas ,atas motor g jejalan aku mesti nyanyi or humming lagu ni...


Lama ...aku pun dah lupe.


Suddenly ,after a long period of distance tear us apart,he came with love,with smile,with memories...


" Ayang kalau teringat baby,mesti teringat time Ayin nyanyi lagu ni...jadi diam-diam Ayang cari lyricnyer and belajar lagu ni! The song remind me of u!"..kata-kata last dia tu wat aku touch habiss!

So,on that dinner,he decide to sing it,accompany by his fren Ms. Toh Ai Chin .

katanyer,"Suara Ayang tak sedap,so mintak tolong Ms Toh,backup ..kui..kui"

Thanks Baby!

No comments:

Post a Comment